tirsdag 4. januar 2011

Utstyret begynner å innta huset

I går var jeg på føden å leverte min pre-journal. Hjelpes! Det betyr at det er ca to mnd til termin!

Det er mye som skal fikses og ordnes før den lille kommer til verden, og med en mage som vokser seg større og større for hver dag, er det greit å få unna en del småplukk mens man enda er litt bevegelig i kroppen!

I går var jeg på januarsalg å kjøpte bilstol til nurket. Sparte 800kr, så da hjelper det virkelig!! For oss  det vikrtig at barnet sitter trygt, så vi gikk for forbrukerrådets testvinner; Maxi Cosi Pebble med FamilyFix base.  Har allerede prøvemontert den i bilen, og den var virkelig kjempe enkel i bruk! *klikk*, *klikk* og setet sitter bom fast ;) Med røde og grønne indikatorlamper for montering, kan man samtidig føle seg trygg på at setet er riktig montert. Dette blir bra vil jeg tro!

maxi-cosi-pebble-bilstol-sort

Bilde lånt fra maxi-cosi.com

 Neste ønske på lista av “stor-“utstyr, er vogn.  Har allerede bestemt oss for at det blir en EasyWalker ; men må bare bestemme oss for farge først ;)


2 kommentarer:

  1. Ååå! Så koselig:)
    Nå venter jeg bare på bilde av deg med magen <3

    SvarSlett
  2. Koselig å kjøpe inn utstyr, da! :) Og også litt stress til tider, men så fort bilstol, vogn og stellebord er på plass må lillenurket bare komme ;) Resten av utstyret kan jo kjøpes etterhvert.. Men utrolig kjekt med januarsalg, da!!! Gleder meg til fredag...!

    SvarSlett