tirsdag 19. april 2011

Ammesjal

 

I barselgave fra to av mine svigerinner,  fikk jeg dette ammesjalet fra Bebe au lait. 

ammesjal

                                                   Bilde lånt fra bebeaulait

Utrolig praktisk å ha med i veska når man skal amme utenfor heimen! I allefall for oss som ikke er så glad i å “slenge med puppen” i tide og utide, og ønsker en mere diskret servering av maten ;)

Etter å ha prøvd sjalet noen ganger, bl.a. ute på cafè, har jeg oppdaget at folk snur seg litt å ser, men det de ser er i allefall ikke de mer private delene av matserveringen ;) Alt de ser er en dame med et stort forkle på magen, så de lurer nok på hva det er hun holder på med ;)

Sjalet beskyter og babyen fra vær og vind,  og gir mindre inntrykk for babyen under ammingen.

I øverkant har sjalet en bøyle, som gjør at sjalet holder seg oppe, og du lett kan se babyen mens du ammer. På innsiden av sjalet er det en liten lomme hvor du kan oppbevare av ammeinnlegg eller smokken. Lommen brukes også som en klut .Da sjalet er ganske stort, er det også lett å hjelpe babyen under der, uten at noe skulle komme til syne.

Mitt sjal er i fargen silver, og ser slik ut:

ammesjal silver

                                                                                                                   Bilde lånt fra bebeaulait

Dette sjalet er i allefall noe av det beste jeg har med i veska når jeg er ute. Super beskyttelse både for mor og barn!

Kan virkelig anbefale ammesjalet fra Bebe au lait til alle!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar