tirsdag 8. desember 2009

DET NYE BADET


Nå sitter jeg på min siste nattvakt før jul, å gleder jeg meg SKIKKELIG til å ha en drøy uke med fri!!!  Skal virkelig få tid til å gjøre huset klart for jul!
Imens tenkte jeg kanskje jeg kunne vise litt av hvordan badet vårt har blitt…
FØR:
Da vi kjøpte huset, var det helt klart at vi behøvde et nytt bad... Det som var, lå ugunstig til, og var ganske lite.. Men hvor skulle vi ha det nye badet?
Egentlig var ikke alternativene så mange; det gamle kjøkkenet skulle bli til det nye badet!
Så her har du vårt utgangspunkt; et hjemmesnekra kløkken med vindu mot "gårdsplassen".

Litt grunnarbeid måtte til også i dette rommet. Gulvene var ikke isolerte, og med leieboer i kjelleren er det vel greit å få isolert for litt støy og.. Har også satt opp en vegg å delt rommet i to, til  bad og soverom

Ja slik så det altså ut under det gamle gulvet.
Hjelp sier jeg bare!!
ETTER:
Etter mange ukers strev med isolering, rør og elektro, flislegging og innredning, kunne vi endelig glede oss over resultatet!
Jeg kan vel si at vi er ganske fornøyde selv i allefall med det nye badet! Jeg for min del har ikke noen problemer med å tilbringe gooood tid på badet nåe jeg først er i gang..
usa, thailiand 615
Spabad med steam, massasjesyser,tropisk regn, radio +++
usa, thailiand 617


1 kommentar:

  1. WOW!!Sånn bad ønsker jeg meg når vi kjøper hus også vennen <3
    Så utrolig fint!!!

    SvarSlett