fredag 26. november 2010

Ventetid

Søndag er det endelig advent! Jeg går bare å venter på at ventetiden skal begynne! Åh som jeg gleder meg!  Tenne lys i hver en krå og nyte kveldene i skinnet fra blafrende flammer, både i lys og peis!

I dag har jeg startet opp et lite prosjekt, som jeg er spent på hvordan ender; en hengende adventskrans. Har allerede endret den noe, da kulelysne jeg egentlig hadde tenkt, ble for tunge og bekket til siden..



Foreløpig er det bare lys, noen stjerner og plysjbånd som dekorerer den brune kransen. Kanskje blir det påfyll av litt mose og perler i løpet av dagen.



Noen som har noen gode tips?!




3 kommentarer:

  1. Veldig koselig adventskrans!! Syns den er fin som den er, ikke sikkert du trenger å gjøre mye mer.. Veldig dekorativ :) Skal ta fram juleeska med adventspynt idag jeg og! Det er bestandig så koselig det :) Herlig med frihelg, da!!! Jeg får besøk av mamma og pappa ikveld til imorra, også blir det kanskje en trondheimstur på oss imorra.. Vet ikke om vi rekker juletretenninga på lørdag, men tenkte vi skulle ta turen på fakkeltoget i parken på søndag ettermiddag. Blir sikkert stemningsfullt! Ha en god dag oppi bakken ;)

    SvarSlett
  2. Å, den var fin. Jeg har laga krans jeg og, bare uten lys oppå. Artig med adventhobby. :-) Kanskje vi kan møtes å lage noe fint juleaktig :-)

    SvarSlett
  3. Hvor har du kjøpt holderne til lysene på kransen?

    SvarSlett