lørdag 2. januar 2010

GODT NYTT ÅR!!

Vi skriver endelig 2010!
Jula har rast av gårde, å vi har fartet fra selskap til selskap, og vært litt på jobb innimellom.
Hadde noen deilige dager med fri før jula startet for fult, så da kunne jeg pusle med å “få huset istand til jul”.
Med nattevakt på lillejulaften var det godt å være ferdig med det meste av pynting!  Julekvelden  ble i år feiret hos min svoger og svigerinne, med 19 stk til bords; 10 voksne og 9 barn.Kaotisk og koselig på samme tid ;)  Jeg var altså strålemde fornøyd med kvelden, spesielt siden den ribbetradisjons faste familien også disket opp med pinnekjøtt til men STORE glede! (Det var altså først jula hjemmefra, og jeg så med skrekk å gru på å spise denne ribba på selveste julekvelden…)
Fikk jo da verdens fineste julagsve av verdens fineste mann; verdens fineste pus! 1/2 Burmeser og 1/2 skogskatt.
jul 09 089
å til deg som lurer; ja, den heter Pus!
jul 09 028
Desverre hadde jeg typisk nattevakt og måtte forlate både pus og  festlighetene lenge før de var over… men sånn er det å være spl.; hver sin tur….
DSC00054
Pus på vei til Trondheim på juleselskap til “bestemor og bestefar” ;)
Videre går går romjula med selskap både her og der; også hjemme hos oss selv med 25 flotte folk til bords!  Virkelig en tradisjon vi skal føre videre, så folkens, det er bare å sette av samme dag og samme tid til neste år også!!!
Nyttårsaften startet vi med en herlig frokost, hvor jeg fikk feiret vi 10 nydelige langstilkede røde roser av min kjære mann siden vi hadde bryllupsdag!  I LOVE YOU <3
jul 09 038 jul 09 040
Videre ble kvelden også i år feiret hjemme på Bruborg med gode venner. Så med kalkun i ovnen, kaffe og godis, brettspill og godt hummør, ble det da virkelig en trivelig kveld!

Så nå bare gleder jeg meg til å ta fatt på det nye året!
Vi sees!

1 kommentar: