søndag 31. januar 2010

Tulipaner i hver krå

  1.  
Nok en helg er rast forbi. Ute er det bitende kaldt, så dagene har blitt tilbringt innendørs, med peiskos, tente lys, god mat og venner og familie på besøk. Kan vel ikke nekte for at jeg setter litt ekstra stor pris på friske blomster, så når coop frister med gode tilbud på tulipaner, er jeg ikke sen å be ;)
januar 10 015
Vase og staker fra Finn Schøll..
januar 10 047
  januar 10 024
I uka som kommer, skal jeg starte i ny jobb. Valgte å slutte i jobben jeg hadde, da det rett og slett ble for tungt å jobbe kun på natta. Veldig spent på hvordan det blir i ny jobb; Nye mennesker og arbeidsoppgaver som venter. Så selv om jeg er spent, gleder jeg meg til å komme i gang, og ikke minst til å jobbe på dagtid!
januar 10 025
januar 10 027 januar 10 037 
Ønsker deg en riktig fin uke, og en god start på februar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar