onsdag 12. januar 2011

Valgets kval..

 

Når jula ble hivd ut, ble det store spørsmålet mitt; hva skal jeg erstatte den med?

Selv om jeg har veeeldig lyst, er det vel  litt tidlig å kjøre på med full vår i stua.. Vet ikke helt jeg… Trenger i allefall noen gode lune farger til å myke opp hummøret i denne mørke tida!

Siden jeg får et par venninder på besøk i kveld, falt jeg til slutt ned på et slags hvitt og rosa- tema. 

-Byttet ut et sort og grått bilde på veggen med ett av noen engler, kjøpte en bunt rosa tulipaner på Hageland, en skal med pikekyss, og vips, så var jula glemt, og romantikken tilbake i stua mi.

januar 2011 045 januar 2011 048 januar 2011 051

januar 2011 049

 

I gangen/stua, har vi en vegg som tidligere var fylt med ulike bilder i ulike rammer. (Har desv. ikke noe bilde av det..) Etter å ha hengt der i et års tid, var jeg klar for forandring. Veggen ble på en måte litt rotete for meg, og heller ikke særlig praktisk når man kommer til støvtørken…

Så også denne veggen ble i dag et dilemma.. Hva skal jeg ersatte disse bildene med?

Løsningen fant jeg etter en tur på Åhlens; en billedhylle som jeg kan møblere og om-møblere så mye jeg vil, alt etter sessong og hummør.

januar 2011 030

januar 2011 034 januar 2011 035

 

Så nå får vi se hvor lenge dette varer!

Ha en fin kveld!


2 kommentarer:

  1. Du er en rastløs sjel Karoline :-) Men du er utrolig flink til å dekorere hjemmet ditt!

    SvarSlett
  2. Så nydelig!! Veldig fine bilder, du trenger da ikke noe fotokurs ;) Veldig fint med tulipaner og pikekyss - god idé! Likte også hylla fra Åhlens, har sett på en sånn selv.. Veldig dekorativ! Blir inspirert av din sans for fint interiør! Her er det omgangssyken på gang, så vi kan ikke treffes på noen dager til all smittefare er over.. Vil jo ikke utsette den gravide for risiko for smitte.. :) Klem

    SvarSlett