søndag 6. februar 2011

Jeg har blitt utfordret..

 

..av Hjemme hos Singstad,  og det var kanskje akkurat det jeg trengte for å komme igjang her inne igjen.

Jeg tar utfordringen på strak arm jeg!

Det jeg skal er altså å skrive 4 ting jeg har gjort i dag, 4 ting jeg ønsker meg, 4 ting jeg liker dårlig, og å sende utfordringen videre til 4 andre.


4 ting eg har gjort idag:

1) Pakka fødebag
2) Strikket på hentesettet
3) Sovet utpå, med en påfølgende lang og god  frokost
4) Løst sudoku


4 ting eg ønsker meg:
1) Fred på jord
2) Kaffemaskin
3) Hus- /vaskehjelp
4) En fin og lett fødsel


4 ting jeg liker dårlig
1) At tulipanene jeg kjøpte i går, allerede henger med hodet
2) Kynnere ca hvert 10.min, natt og dag
3) At noen sulter ihjel, mens vi kan spise alt vi har lyst på
4) At vinteren ennå ikke er over

Jeg sender utfordringen videre til:

Fru jenssens

ABs lille verden

Sweetness

Kristine Hjellen


2 kommentarer:

  1. Da var utfordringen tatt og sendt videre :-)

    SvarSlett
  2. Du, så spennende at dere skal bli foreldre!! Gratulerer(på forhånd;) Ønsker dere alt godt!
    klem

    SvarSlett